TV THESSALONIKI.GR

hellaschannel.gr

Τέμπη: Το ΑΠΘ προτείνει δώδεκα υποτροφίες στη μνήμη των αδικοχαμένων φοιτητών της τραγωδίας

47
Spread the love

Δώδεκα υποτροφίες στη μνήμη των δώδεκα αδικοχαμένων φοιτητών στα Τέμπη, θα προτείνει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών

Σε μια συμβολική και σημαντική πράξη προχωράει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στη μνήμη των δώδεκα αδικοχαμένων φοιτητών που έχασαν τη ζωή τους στο πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.

Το Πανεπιστήμιο θα προτείνει, στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), τη θέσπιση δώδεκα υποτροφιών, ισάριθμων με τους φοιτητές που έχασαν τη ζωή τους στη μοιραία σύγκρουση των τρένων.

«Το αίτημα εκ μέρους του ΑΠΘ θα είναι να δοθούν δώδεκα υποτροφίες, όσα και τα παιδιά που χάθηκαν. Ανεξάρτητα από ποια σχολή προέρχονταν, είναι όλα τους παιδιά του ΑΠΘ», ανέφερε ο αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας, καθηγητής του Τμήματος Γεωπονίας, Δημήτρης Κωβαίος, σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9Fm».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως σήμερα στα αμφιθέατρα των Σχολών τα μαθήματα γίνονται με ιδιαίτερη δυσκολία και το κλίμα παραμένει πολύ βαρύ, ενώ ανέφερε πως στη μνήμη των αδικοχαμένων φοιτητών και φοιτητριών θα πραγματοποιηθεί επιμνημόσυνη δέηση στην Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και θα δημιουργηθεί ένα μνημείο εντός του ΑΠΘ «για να μη ξεχαστούν ποτέ».

Ο κ. Κωβαίος αναφέρθηκε και στις δωρεάν υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης από το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης (τηλ 2310 999888), που παρέχονται με πρωτοβουλία του πανεπιστημίου, σε φοιτητές, προσωπικό αλλά και στις οικογένειες των θυμάτων και των τραυματιών του δυστυχήματος στα Τέμπη.

«Αρκετοί φοιτητές έχουν ζητήσει έως τώρα ψυχολογική υποστήριξη. Πολλά παιδιά δεν ήταν μέσα στο τρένο όμως ήταν φίλοι με τους φοιτητές που χάθηκαν. Άλλα επέβαιναν στο τρένο και είτε τραυματίστηκαν ελαφρά, είτε καθόλου, ωστόσο χρειάζονται υποστήριξη. Και για εμάς τους καθηγητές, όμως, είναι χρήσιμο, γιατί αυτά τα παιδιά τα είχαμε κάθε μέρα στα μαθήματα, με τους προβληματισμούς, τις διαφωνίες, τις αντιθέσεις μας και είναι μεγάλο το κενό», είπε χαρακτηριστικά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ >>